Vinnaren i Dikttävlingen!!

I Foki kalendern fanns en dikttävling där man kunde vinna ett smycke från Cocoo.se!! :)

Stort Grattis till Anna Bergström som blev vinnaren i denna tävling!!




Vinnardikten:



Foki din blogg är bäst!!

läser den varje dag - den gör mig glad!
När jag ser dina cupcakes så fina - önskar jag att dom var mina.
Du är min förebild i allt, det tycker jag är ballt.
Din stil är bäst och du inspirerar mig mest - både till vardag och till fest!
Med vackra färger, glitter och lack gör du dina naglar till prakt.
Du har varit i många städer och köpt många läckra kläder.
Träffen på Hermanstredgårds café var en succé, vilken tur att jag var mé!
Tack för allt bloggade vi får och snart fyller du år!

Grattis!
 Ha en fortsatt bra sommar!
Kram Anna Bergström.





Grattis Anna!!!! :)
 

Trackback