Kolla in vilka vackra halsband!! :)

Titta vilken fin bild!! :)
(lite synd bara att man inte får se era vackra ansikten!!!)


Två underbara halsband från cocoo.se
Bild tagen av Jessica Limont

 

När jag för några helger sen var på Beatrice 30 års fest på Tyresö slott så upptäckte vi att Beatrice och Jessica köpt likadana halsband från cocoo, fast i olika fäger och dessutom lyckats ta på sig dom på samma fest. Hur underbara är dom inte?

Har ni svårt att komma på ideér till julklappar? Jag börjar få lite smått med panik nu, har inte ens börjat med klapparna och jag vet många som redan är klara.. Hur som haver, kika in på hemsidan eller besök butiken som ligger på Renstiernas gata 15 på Söder. Jag ska bege mig dit i helgen och leta klappar.. Kanske blir något till mig själv också, det är jag väl värd?  Lätt!

/Jessica Limont.


Kika in i Jessicas superfina blogg: http://mrmrs.blogg.se/2010/december/magiska.html#comment

 


Kommentarer
Postat av: Jessica Limont

Va roligt! Va glad jag blir :)

2010-12-16 @ 20:44:35
URL: http://www.MrMrs.se
Postat av: Coco

Hihi, vad roligt att du blev glad!



Ha det fint och God Jul! :)

2010-12-21 @ 09:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback