Söt kundhälsning!!



Hej Coco !

Tack för den fina ringen som jag ska ge bort till en häftig tjej som jag vet kommer att ÄLSKA prickarna och rosetten!


Måste även tillägga att du har en fantastisk service till oss kunder , ingen frakt, ingen faktura kostnad och oerhört snabb leverans.


Viktigast av allt vänligt och proffsigt bemötande. Jag är själv frisör med eget företag så jag vet vikten av bemötande. Berättade för en kund om ditt företag idag och hon skulle genast kolla upp din butik !


Hoppas du får in den Rosa klockan med strass som jag så gärna vill köpa av dig snart.


Ha en bra dag !


Mvh Lena H, Gävle


Ps. Jag vill mer än gärna att du citerar mig i din blogg så andra får ta del av vilken fantastisk butik du driver ! Kör hårt Coco.

__________________________________________________________________________

Tack snälla söta Lena för att jag fick använda mig av ditt citat i min blogg, så himla gulligt av dig att ta dig tid att maila mig detta!! :)

Varmt välkommen åter!

Coco


Kommentarer
Postat av: Wictoria

Hej! Jag undrar om du skulle vilja ha ett samarbete i en tävling någon gång?

2010-03-25 @ 13:17:41
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback