Superfint inlägg från Linnea! :)

Bonjour!
När jag öppnade min brevlådan idag såg jag ett litet paket till mig, från cocoo.se!
Gissa om jag blev glad! ^^
Jag beställde denna ring i tisdags och jag fick ringen idag.
Jag tycker att cocoo.se är en superbra smyckesaffär och det finns alltid något som passar till en mode/smyckesgalen person.
Tack cocoo.se för en superbra service och butik!//Lilly


Vi fick även detta fina meddelande från denna söta tjej!

Hej Coco & Linnéa!
Jag ville skriva till er för att jag blev så nöjd med min beställning! Jag köpte en ring med ett kors och jag ska använda den så mycket jag kan, den är verkligen favoriten just nu!
Jag vill också skriva att jag tycker att ni har en superbra butik både på nätet och i butik. Jag gillar speciellt det handskrivna hälsningen man får med i beställningen. De visar verkligen omtanken för varje litet paket! ^^ ♥
//Lilly

Tack snälla! :)
<3
Linnéa & Coco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback