HÄLSNING FRÅN EVELINE!! :)

"Hej Cocoo!

Tänkte göra som många andra och visa lite bilder på min “cocoo samling” haha.

Jag fullkomligt älskar dina smycken (och väskor!) och det är så kul att det är ett så stort och varierat utbud Man hittar ALLTID något man vill ha;P So keep up the good work!^__^

Kram från ett stooort fan (och tjejen du ringde upp angående om sommaradressen hehe^^) Nu bor jag för övrigt på promenadavstånd från butiken så det blir enklare att handla nu^^

// Eveline

Ps, om ni vill kolla fler foton av mig så är adressen www.onlycupcake.deviantart.comEtt antal exemplar av teckningar(där jag även målat av Foki) finns på www.yui-san.deviantart.com"










Tack snälla Eveline för de fina orden och underbara bilderna! :)


Kommentarer
Postat av: anonym :)

Finns dom smyckena kvar på sidan? hittar dem inte... skulle gärna vilja ha dem, dem är så sjukt snygga!

2011-08-18 @ 20:06:37
Postat av: Cocoo.se

Många av smyckena på bilderna finns tyvärr inte kvar. Om du går in på "shop by style" under kategorin "sweet kawaii cutie" så finns där många liknande smycken :)

2011-08-19 @ 11:45:57
Postat av: anonym

Okej, tack så mycket! :)

2011-08-20 @ 19:28:43
Postat av: Anonym

Får ni in dem smyckena igen då? :)

2011-08-22 @ 11:12:05
Postat av: Cocoo.se

Just de smyckena som finns på bilderna får vi tyvärr inte in igen. Däremot lägger vi upp nya underbara kawaii smycken lite då och då, så håll utkik!! :)

2011-08-22 @ 12:28:03
Postat av: Anonym

Okej. Ska hålla utkik då. :D

2011-08-22 @ 14:32:29
Postat av: Anonym

den största rosa väskan på bild nr 1, får ni in den igen? :D

2011-08-26 @ 21:55:46
Postat av: Linnea

Hej!

Inte som det ser ut just nu men det kan hända att de kommer in liknande varianter igen. Så håll utkik på sajten. :)

Ha en superfin dag!

Linnéa på Cocoo.se

2011-08-29 @ 11:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback