FABULOSA MARIPOSA!

Vackra Marisel, eller "Fabulosa Mariposa" som jag kallar henne.. (vilket typ betyder "fantastiska fjärilen" på spanska) är en otroligt härlig och sprallig tjej som jag känner.

Hon är en otroligt duktig makeup artist och kan verkligen trolla med sina penslar och pyttsar när hon sätter igång. Vi har arbetat tillsammans på en plåtning för Cocoo för inte så länge sedan och det var riktigt kul!

Nyligen hälsade hon på mig i butiken och föll pladask för ett par örhängen och har mailat mig ett par bilder och ett videoklipp som jag tänkte dela med mig. Visst är hon lik Eva Longoria? Helt galet är det!

Känner du någon grym look-a-like? ^^


En av bilderna ovan är på Eva Longoria, kan du se vilken? ;)

Oavsett, här hittar du hennes blogg, fylld med massa tutorials där hon visar en massa sminktips och skönhetsknep: http://finest.se/MariselArtistry

Och här är en video där hon berättar om sina favoritsmycken från Cocoo.se ^^




Kommentarer
Postat av: Felicia Margineanu

Fabulosa mariposa är bäst :)

2011-12-30 @ 17:04:06
URL: http://www.finest.se/feliciaphotography
Postat av: Coco

Haha, ja jag håller med!

Kram till dig Fina Felicia och Gott Nytt År!

2012-01-02 @ 12:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback