FÖRVÄNTANSFULLA BUSFRÖN

Ytterligare några bilder från julafton.. älskar första bilden på mina systersöner.. förväntan lyser i ögona på dem!! En sekund efter bilden tagits attackerar de julklapparna under granen..

Bilden under är på mig (Coco) & min Andrew. Fotografiet intill det är är på Molly, som älskar att ligga vid brasan och njuta av värmen. Bilden under det är på hela ligan som samlats i köket för att spela spel och sist men inte minst.. ett foto på min vackra mor.

Vilken mysig jul vi haft, jag är så glad <3



Kommentarer
Postat av: Anne

såg repotaget från ditt hem i DN. Gick vidare till Din nätbutik och nu till bloggen. Hamnar på min "favorit-lista", helt klart!

2011-12-27 @ 11:23:16
Postat av: Coco

hej Anne! Gud vad kul att höra, tack för dina fina ord!



Gott Nytt och välkommen att kika in närhelst du vill! :)



/glad Coco*

2011-12-27 @ 16:34:21
URL: http://www.cocoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback