NYÅRSAFTON

Så var det äntligen dags - Nyårsafton!! Så spännande, dags att vända blad och börja om på nytt!

Kvällen kommer firas med bästa vännerna och jag ser så mycket fram emot att få kalasa med dem. Önskar jag hade haft lite mer tid att få piffa till hemma och det hade varit kul att ha ordnat vackra venetianska masker till alla som kommer.. en av många drömmar är att åka till Venedig under karnivalen.. *hint till min sambo* ;)

Men jag har varit ganska kreativ trots allt, jag har ordnat med fantastiska smycken till tjejerna som kommer. De är så otroligt maffiga att jag inte säljer dem via hemsidan (finns endast att köpa i vår fysiska butik)

Bilder kommer framöver, tills dess drömmer jag vidare om Venedig..  <3

Hörs vi inte mer idag så passar jag redan nu på att önska dig Gott Nytt År!

/Coco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback