SOCKERSÖTA NYHETER

Är du liksom jag lite småtokig i sötsaker? ^^

Här kommer då en glädjande nyhet - Det franska konditoriet Ladurée lanserar sminkprodukter!

De otroligt populära och lyxiga små franska godsakerna har präglat mode- och skönhetsvärlden så pass mycket att Macarontillverkaren Ladurée nu har gjort en exklusiv make up-kollektion inspirerad av sina kakor, uppger Women’s Wear Daily.

De fantastiskt söta förpackningarna kommer nu att innehålla rouge, foundations och läppstift och går under namnet "Les Merveilleuses de Ladurée"  vilket på svenska betyder "Underbart från Ladurée". De lanseras i Japan i januari 2012 och kommer till Europa under hösten..

Med andra ord: Den som väntar på något gott.. ;)


Jag har sysslat med många olika saker innan jag hittade min rätta yrkesbana inom smyckesvärlden.. jag är bland annat utbildad kock och konditor.. så dessa macaron halsband ligger mig extra varmt om hjärtat! ;)

Just nu säljs dessa ljuvliga sötsaker för 95 kr styck (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback