DET HÄR MED DANSEN..

Som du kanske märkt så försöker jag få min blogg att bli lite mer personlig, tänkte den skulle bli lite mer intressant att läsa om man blandar upp informationen som handlar om företaget med lite kuriosa kring personen som driver det hela ^^

Inte alla känner till min bakgrund som dansare; Innan jag startade Cocoo så var dansen hela mitt liv och jag har rest jorden runt med dansen och uppträtt. Jag har haft förmånen att dansa med många utav de absolut bästa dansarna i världen, vilket så klart känns helt fantastiskt! Mina vildaste år med dansen må vara över nu när fullt fokus är på Cocoo, men passionen är beständig även om det hela nu enbart blivit hobbyverksamhet - senast förra helgen var jag som sagt i Paris och virvlade runt på de franska dansgolven.. Underbart! :)

Här nedan kommer en liten glimt från "dansvärlden" så du får ett humm om vad det handlar om ;)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback