EN LITEN GLIMT...

Godkväll på er,

Idag kom äääntligen budet med dekorationerna från Sia hem till oss. Som jag har längtat, kungsgranen har stått och väntat i mer än en vecka nu.. Jag har nog hintat tidigare här i bloggen om hur mycket jag älskar julen och iochmed att DN Drömbostad snart ska göra ett "hemma hos-reportage" här så har jag verkligen fått anledning att ta tag i de sista bitarna som skjutits upp alldeles för länge här i huset. ^^

När DN föreslog att köra sin stora julspecial så kände jag verkligen att jag äntligen ska leva ut mina vildaste julfantasier.. I år är första gången jag kunnat ha inte bara EN.. utan TVÅ stycken granar! En lite mer traditionell och röd på övervånigen och en väldigt romantisk och rosa/vit på nedervåningen i det vi kallar för "The White Room" ;)

Iochmed att min fästman är Australiensare så blir det ofta svenglish av det hela haha!



Här är en liten glimt av granen i vita rummet.. Imorgon fylls det på med ytterligare härligheter.. stay tuned! ;)

Trevlig kväll!

Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback