Ok paris, here i come!! :)

Sitter just nu på arlanda express på väg till flygplatsen, om lite mer än tre timmar är jag tillbaka i mitt älskade Paris.. Ska bli underbart att träffa mina vänner, sitta på uteserveringar, besöka mina smultronställen och bara strosa runt i mina gamla hoods.^^

Två av mina bästa vänner är tillbaka i stan dessutom, numera bor den ena i Brasilien och den andre i Geneve. För bodde vi i Paris alla tre och kunde ses hur ofta som helst, så att vi nu är synkade på samma plats igen är verkligen superspeciellt för mig :)

Hörs när jag e framme ;)

A bientôt!

Coco


Kommentarer
Postat av: JoJo

Åh, vill också till France:D Ska troligtvis dit i sommar och till Storbritannien med familjen:)

2012-04-30 @ 23:09:50
Postat av: Coco

Åh, det låter ju helt underbart! :)

2012-05-02 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback