BACK IN BUSINESS :P

Har nyss stapplat in genom dörren och är så glad efter en fantastisk helg i Zurich med goda vänner, otroliga shower och ordentligt med dansande! (bilder kommer snart) Måste dock erkänna att jag saknat min karl massvis och lyckan är total nu när han precis kommit hem från jobbet <3

Detta inlägg har helt klart påverkats efter 4 dagars nonstop salsadansande i höga klackar.. Mina stackars fötter är så trötta och har så ont att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen! Och på torsdag bär det av till Kina, jag är tveksam på att fossingarna är i form tills dess.. men det får GÅ ändå ;)

Hörs igen imorgon, nu blir det mys!


Vilka skor är mest crazy tycker du? :P

Kommentarer
Postat av: jackie

rutchkanan var ju helt bananas!

2012-02-28 @ 22:08:12
Postat av: tissot prc

Thank you for all the things learned from here and congratulations for the good work.your posts gives me motivation to keep on my intention to create a blog one day.Since this is my 1st visit to your website, I simply wished to say greetings!

http://www.cheaptissotwatches.net/Cheap-T0144301104700-Tissot-PRC200-Mens-Watch-p-840.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback