Himmelska Hundar!

Hej! Göteborg är som vanligt urmysigt och salsafestivalen som jag nu befinner mig på är den största i Norden. Som du kanske förstått så har det här med dansen stor betydelse för mig och innan jag startade Cocoo så var det min huvudsyssla och jag måste erkänna att jag saknar det, även om jag såklart älskar att arbeta med mina smycken! Hursom, jag är så glad och det är verkligen så roligt att hänga med alla kompisar och ta workshops på dagarna för att sedan gå loss på dansgolvet på kvällen! (bilder kommer senare jag lovar!)

Bilderna i detta inlägg har dock inget med ovanstående text att göra. Jag har tänkt dela med mig av detta mysiga ställe tidigare men har bara inte hunnit förrän nu.

Linnea som tidigare arbetade tillsammans med mig på Cocoo har nu öppnat ett underbart hundcafé för alla hundälskare! Det heter Himmelska Hundar och ligger vid Tessin Parken i Stockholm. Jag tog med min kollega Antonia på årets första scootertur och åkte dit för att hälsa på. ^^


Detta är helklart stället där fokus är på hunden, det finns till och med en egen tapas meny för vovvarna som får springa runt och busa med varandra eller sitta vid bordet och fika med sin ägare.

Oavsett om du har hund eller inte, så är alla hundälskare välkomna dit! Vill du ha en annorlunda och mysig upplevelse med supergoda bakverk tycker jag absolut att du ska kika in där och träffa Linnea och hennes sötnos Enya. Saknar dem massor här på Cocoo men jag är så glad och stolt över Linnea, hon är så driftig och företagsam! <3

Kram!

Coco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback