COCOO GOES BARBARIAN!!

Det är inte ofta jag är ute och vimsar på stan, men igår var det filmpremiär av
Conan Barbaren (i 3D) och som en riktig fantasy lover så var jag eld och lågor att få
ta med mig min andra halva ut i nattens vimmel för att se filmen.

Gillar du fantasyfilmer så kommer du älska denna; fantastiska miljöer, heta hunkar och
sköna möer, otroliga kostymer och en spännande kamp om gott och ont!
Vad mer kan man önska sig?


Här kommer en liten bildbomb från kvällen + dagens nyheter som vi just lagt upp på siten! :P













Självklart ville jag få en bild med Conan! :P



Jag och Sara Karlsdotter de Costa, marknadschef för Noble Entertainmnet som bjöd in till kvällens event!
Självklart har Sara Cocoo smycken på sig :P




Min prins och jag <3




På efterfesten som hölls på nattklubben Pure, så träffade jag
artisten Neo - en sån himla trevlig kille alltså!! :)


 
Elaka Marique var en häftig karaktär i filmen.. kolla in vilket klös hon har!!






Lite skoj är också att nyheterna vi lagt upp idag går i samma tema.. hehe!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback