FINASTE JULKLAPPEN <3

Årets bästa julklapp (enligt mig) är en present från min fina lillasyster som måste ägnat mycket tid och arbete på att sätta samman en fantastisk fotobok fylld med minnen från vårat 250 års jubileum som vi firade under en hel vecka ombord på en kryssningsbåt i Medelhavet i höstas.

Du kanske undrar vad ett 250 års jubileum är för något? jo.. det är nämligen så att vi alla fyllde jämt i år. Min pappa fyllde 75, min mamma 70, min stora syster 40, jag själv 35 och min lillasyster 30.. och tillsammans blir det 250 år! Vi tog med våra karlar och systerbarn på en oförglömlig resa och jag längtar redan tills nästa äventyr vi ska göra tillsammans.

Boken är fylld med flera hundra bilder, här kommer en liten glimt :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback