BARRIO LATINO/PARIS

Ett annat ställe jag kan rekommendera i Paris är ”Barrio Latino”. En fantastiskt cool klubb som jag tillbringat många söndagseftermiddagar på. Mellan 17.00-21.00 fylls hela stället med riktiga salsa-lovers och det behövs inte många snurrar för att man ska tro att man befinner sig i Karibien.

Innan jag startade Cocoo så arbetade jag heltid med dans, och en liten del av mig skulle allt bra gärna fortfarande göra det.. men Cocoo har blivit så pass stort nu att jag blivit tvungen att fokusera helt och hållet på företaget.

Vill du testa på något nytt är Barrio Latino i Paris (nära Bastille) en urhärlig upplevelse!

Nu är det dags att sluta drömma och fortsätta ta hand om den stora leveransen vi fått in ^^

Nyhet: Söt ring i form av en uggla! Pris: 184:- (reapriset) Ord.pris 245:-
För att komma till ringen klicka här: http://www.cocoo.se/web/article.asp?artID=8938

Hörs senare!

 xoxo


Kommentarer
Postat av: matilda

åh vilken söt uggla :)

2011-11-23 @ 16:08:55
URL: http://matildaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback