JULMORGON MED FOKI!

Inte varje morgon man har en superstjärna hemma på mysfrukost! ;)

Jag har känt Foki i flera år nu och jag kan lätt säga att hon är som en liten stjärna för mig.

Vi har lärt känna varandra genom alla plåtningar och samarbeten vi gjort och nu känns det verkligen som att hon blivit som en lillasyster för mig. Jag beundrar henne enormt mycket och har sett henne gå från en ung tjej ..till en otroligt duktig affärskvinna! Inte varje dag en 20-åring imponerar mig på detta vis ^^


Imorse var hon och hälsade på oss på mysfrukost och lite julfirande (hon åker snart tillbaka till Thailand där hon bor och arbetar numera) så vi passade på att småfira redan nu, jag älskar att ge henne presenter, för hon blir alltid så himla glad! Haha!

Foki berättade en massa spännande saker om sitt dundercoola företag Fokiwa.se (klicka in och kolla på alla fantastiska kläder) och jag blev helt förälskad i henne supersnygga kappa - där hon använt sig av samma tygleverantör som Chanel!

Jag bara måste skaffa mig några av hennes söta små plagg! Hihi ^^

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback