RETRO CHIC

Några bilder från den stora galakvällen på dansfestivalen jag var på i Göteborg förra helgen!

Killen på bilden, "Gabz", är en av mina allra bästa vänner. Jag lärde känna honom då jag bodde i Paris och han började ta danslektioner av mig.. och resten är historia! ^^

Även om vi numera bor i olika städer så möts vi regelbundet upp på olika dansfestivaler i Europa och har alltid lika skoj.

Kvällen till ära hade jag en av våra nya halsbandskragar på mig och fick såååå mycket komplimanger från både tjejer och killar!

Älskar den prickiga klänningen också och kände mig riktigt retro-chic. Det var bara ett par små handskar som saknades :P

Xoxo

Halsbandet hittar du här>>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback