INSPIRERANDE BILDER..

Något som jag tänkte börja dela med mig mer i bloggen är bilder från min "inspirationsmapp". Den är fylld med bilder som jag snubblar över när jag surfar runt, och jag måste väl erkänna att inredning är en stor del av det hela.. 

Hade jag inte så mycket på gång med Cocoo hade jag säkerligen börjat arbeta med inredning för längesen.. och bara för någon månad sedan var jag tvungen till att tacka nej till att inreda ett slott som en god vän köpt och ville ha inrett. Ångrar mig litegran såklart då det hade varit urskoj, och det hade säkerligen kunnat bli rivstarten för en ny karriär, men mitt hjärta och fokus ligger helt klart på Cocoo. ^^  

Hursom, här är ett litet collage där jag utgått från ett underbart vackert hus och sedan tänkt till hur jag skulle inrett det. Hope you like it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback