FLER BILDER FRÅN KINARESAN

Här kommer ytterligare några bilder från resan jag nyligen gjorde till Kina, så himla roligt vilka fina människor man har möjligheten att träffa tack vare jobbet!

Lynn började som min tolk och har nu blivit en god vän som jag hoppas ska komma och hälsa på mig här i Sverige, och då ska jag även lura med henne ut på salsaklubb ;P

Det är även hon som gett mig mitt kinesiska namn "Cha kuku" som betyder "fin sommar" ^^ 
Under denna resa fick hon även ge min kille sitt kinesiska namn - "Lu Zhilong", vilket betyder "very smart chinese dragon"

Väldigt passande med tanke på min stora förkärlek till drakar hihi

<3

Ser du hur jag klamrar mig fast vid henne på bilderna? haha utan henne är jag rejält lost ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback