Alexandras topp10 favoriter hos Cocoo

image89
Alexandra Bylund driver dels bloggen: Alexandras modeblogg på Kvällsposten/ Expressen och siten Stylistonline! Kan verkligen rekomendera er att kika in på båda sidorna! :)

"Kläder är min stora passion. Att skriva likaså. Vad kan då vara mer passande än att ha en modeblogg? Jag tycker att Malmö är en av Sveriges bästa shoppingstäder. Tur för mig att jag bor här. Skulle jag tröttna ligger ju Köpenhamn alldeles runt hörnet. Här i min blogg trängs shoppingtips med mina egna fynd, trender ur mitt perspektiv och annat moderelaterat tillsammans med lite ur mitt liv. Välkommen! "

Här nedan har hon listat sina tio topp favoriter hos Cocoo.se:
    
   
  



..och här ser vi henne på en shoppingrunda - med Cocoo armband på såklart! ;)

image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback