Kär kund ;)

Denise är en söt kund som vart så kär i sitt halsband så hon gjorde ett såhär fint inlägg om det på sin blogg!

Tack för de fina orden Denise och varmt välkommen åter snart igen! :)

/Coco

Ps. Denise fina blogg hittar du här: www.deelight.blogg.se


Nåt annat jag är kär i är det här halsbandet;) Första gången jag skulle beställa det var det slutsålt men jag mailade Coco och hon satte mig på väntelista och hörde av sig så fort det kom in fler. Jag måste verkligen berömma henne för otroligt bra kundservice. Dessutom är det frakfritt och det bjuds på faktureringsavgiften.

Frakten är dessutom jättesnabb:) Så ska ni köpa snygga smycken ska ni absolut göra det hos Cocoo.se




Hur sött var inte baksidan på visitkortet som skickades med. Det är att vara mån om sina kunder:)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag älskar dina smycken cocoo :D

2010-05-17 @ 14:27:34
URL: http://¨cammie.devote.se
Postat av: Natalie

Hej, Cocoo! Ville bara skriva att jag köpte en ring från din sida och jag är SUPERNÖJD! Den är råsnygg och den kommer hänga med i sommar till varje outfit.



Kramar

Natalie

2010-05-19 @ 12:03:09
Postat av: Natalie

kan du inte ha en tävling då man får designa ett smycke? :)

det skulle vara roligt!



/Natalie " peace love and understanding" :)

2010-05-19 @ 18:46:16
URL: http://natella.blogg.se/
Postat av: Coco

Camilla: Vad kul att höra, tack! :)



Natalie: Aa va roligt, tack för dom fina orden! :)



Natalie: Med jämnan mellanrum ordnar jag den sortens tävlingar. Håll utkik på siten! :)

2010-05-21 @ 10:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback