SÖTSAKER

Hoppas din helg varit lika mysig som min.. ^^

Började dagen med att lyssna på julmusik, tända massa stearinljus och slå in några paket. Känner mig otroligt vuxen som redan börjat fixa med sånt.. men sååå skönt att ha det gjort. (Det brukar alltid sluta med panikshopping dagen innan julafton för min del) ;)

Dagen fortsatte med mys i form av att tillsammans med goda vänner åka ut och hämta ett enormt skåp jag fyndat! Ett underbart gammalt dalaskåp med fantastiska målerier ^^

Som tack för hjälpen så blev de kvar i huset hela dagen, vi tände brasan och myste i flera timmar innan det var dags för en underbart god middag som min karl tillagade.

Hursom, nu är det kväll och jag vill bara visa upp vilka underbara sötsaker vi fått in i sortimentet nyligen, kanske kan det vara ett julklappstips för dig? ;)

Trevlig kväll, skriver mer imorgon!

Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback