REDO FÖR HELGEN!

Jag vet inte hur det är med dig.. men jag är redo för helgen!!!

Ikväll blir det party med min man, har hört rykten om att det blir middag på Le Rouge för att sedan dra vidare till en klubb där en kompis dj'ar och sen står vi tydligen på listan på Café Opera ^^

Har just bokat ytterligare en resa, sticker ner till Paris på söndag! Ska bli så mysigt att möta våren och flanera på Paris gator igen. Kameran är med så det lär bli en hel del bilder ;)

Trevlig kväll!

Coco

ps. Vad tycks om våra smarriga glasshalsband? Special pris just nu: 145 kr ^^


Kommentarer
Postat av: JoJo

OMG, så fint halsband, och kul att du ska åka till Paris på söndag:)

2012-04-27 @ 20:26:59
Postat av: Coco

Vad kul att du gillar halsbandet! ^^ Ja, jag hade det verkligen underbart i Paris!

2012-05-02 @ 17:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback