I LOVE PARIS

Åh vad glad jag är - jag har just bokat en resa till mitt älskade Paris... Det är verkligen underbart att kunna kombinera nytta med nöje och om några dagar är det återigen dags att sätta sig på planet.

Denna gång ska jag tillbaka till min andra hemstad... och fransyskan i mig längtar verkligen tillbaka till staden som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta.  <3


Kameran ska förstås följa med, och jag kommer säkerligen att dela med mig av mina smultronställen här på bloggen. ^^

Bonne nuit ;)

Coco

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej du.. I utskicket så va det med ett armband som inte gick hela vägen runt som ett kors... Har du några sånna på hemsidan ? Kram e

2012-01-28 @ 21:59:43
URL: http://carme.blogg.se/
Postat av: Cocoo.se

Hej Emma! :)

Tyvärr är det armbandet slut. Det kan hända att det kommer in igen framöver :)

2012-01-31 @ 15:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback